uzi Администратор


Брой мнения : 207 Репутация : 2 Дата на регистрация : 12.02.2020 Години : 23 Местожителство : България
![[Map] The Infected Empty](https://2img.net/i/empty.gif) | Заглавие: [Map] The Infected Нед Окт 24, 2021 10:46 am | |
| Автор: Neclipse Дата на създаване: 7 юни, 2020 Версия: 1.1 .bsp filename: n0a0 (+ 27 други) [You must be registered and logged in to see this image.] Описание:Влезте в обувките на Джералд Бакман, инженер, възложен на изследователския център на Black Mesa да извърши някои ремонти на техните комуникационни системи. Когато той започва работния си ден, нещата се объркват поради инцидента с резонансна каскада (както правят по обичайния начин) и се оказва в разгара на тази катастрофа. Сега оставен сам на себе си, той трябва да премине през разпадащо се съоръжение на Black Mesa, пълно със заразени служители и правителствени агенти, и за капак на всичко, обитатели от друго измерение. Ще се измъкне ли жив? Повече информация- Картите имат функция Anti-Rush: играчите трябва да отговарят на минималните необходими играчи от 66% и/или да убият всички условия на враговете, за да продължат напреде.
Известни проблеми- Някои карти се зареждат дълго - това се дължи на това, че играта отнема много време за изграждане на nodegraph поради изобилието от info_nodes, поставени в картите. Това ще бъде разгледано в бъдеща актуализация. Забележка: ако играете на локален сървър и изглежда, че играта замръзва, просто изчакайте и играта в крайна сметка ще се зареди (картата не е крашнала)
- Картата n1a0 има отрицателно въздействие върху производителността и вероятно се дължи на лошата оптимизация
- Снимки:
[You must be registered and logged in to see this image.]
Допълнителни кредити- AnggaraNothing- trigger_sound custom entity script
- Garompa-Gus viewmodels и дизайн на плакати
- _RC за скрипт map_save
- w00tguy- bspguy bsp editing tool и tripmine anti-troll script
- Gauna, kmkz и SV BOY за тестване
- AlexCorruptor за поддръжка на мапване
- Changelog - 1.1:
- Added Anti-Rush
- Added survival mode checkpoints
- Merged a few bsps and reduced the bsp count from 33 down to 28
- Removed redundant script crouch_spawn.as
- Added more enemies to fight across the whole campaign
- Fixed a few oversights with the intro tram levels
- Added an optional feature to the intro tram levels that prevents players blocking the tram and softlocking the map
- Cleanup of map content (sounds, models)
- Added soundlists to Roy to prevent issues with him speaking default scientist voice lines
- fixed an issue in n0a0 where a scripted_sequence was not playing
- n2a4- fixed an issue where some npcs were unresponsive because of a misplaced flag
- Changed the music in the final level outro to something less ridiculous
- Numerous under-the-hood tweaks and fixes
|
|